There's A Weakness When You Sleep Next To Me

0kommentarer

P L U G G P A U S !

sitter & skriver om heteronormativitet, könshierarkier
& patriarkat. kul va?
not so much.
men det måste göras.
det bästa med uppsatser är att man kan flumma
iväg rätt så fantastiskt & sedan kalla det för analys eller
perspektivingång.
toppen om du frågar mig!

image434

har gått omkring i myskläder hela dagen.
sov ju länge med tanke på arbetsnatten så jag
har inte gjort många knop idag.
inte mer än att läsa & plugga.
& äta.
mmm, maaaat!
hade hellre följt med på den där bion ikväll men jag
valde att vara förståndig.
vuxenpoäng till mig!
jag älskar för övrigt mina oerhört randiga & fula
knästrumpor.
looooove them alot.

image435

nu ska jag sms'a G & höra om han har några
trevliga nyheter till mig.
har mina tvivel men jag hoppas på some good news.
reaaaaally hoping-hopinghophop-hoping.

Kommentera

Publiceras ej