Time And Time Again Your In My Head Telling Me What To Do

1kommentarer

det är sjukt vilka underverk en dusch
på morgonen kan göra.
har bara sovit 2 ynka timmar inatt &
när klockan ringde imorse kände jag mig
allt annat än pigg.
apatisk är nog ordet.
men efter en liten dusch kände jag mig
som människa igen.
more or less.

image428

har haft handledningsmöte i ateljén precis.
sen har vi i gruppen suttit & tagit fram en
bunt med chockerande rubriker som ska
tryckas & sättas upp på kungsgatan
under nästa vecka.

nu ska jag ta mig ner till stan där jag ska
träffa Mia.
var så länge sen vi sågs nu.
det får inte gå såhär länge mellan gångerna.
hör du det vännen?
hinner sakna dig massa.

image426

1 kommentarer

Maria

10 Oct 2007 15:08

Ja du gumman...jag gillar inte heller när det går sådär lång tid. Vi får försöka bättra oss helt enkelt=)

Säg till mig när ni satt upp dom där rubrikerna, jag vill se vilka jag lätt skulle gå på:P
Gissar att det är dom flesta haha

tack för teet förut:P
Kramaaaaaaaaaar

Kommentera

Publiceras ej