Your Face Turn Into Yellow

0kommentarer

precis varit uppe på sjukhuset.
lämnat nya leverprover.
min arma lilla blodåder!
nu ska jag banne mig vara frisk.
eller iaf levern.
hann även sola & ta mig till affären
för diverse inköp av frukt efter sjukhuset.
ska strax ner till stan igen.
måste låna en bok på biblioteket &
sen som en trevlig överraskning har
jag fått en pengacheck från h&m så jag
ska svänga in & köpa ett par knästrumpor
där också.
& kanske en mössa.
 
här även en handledning uppe på Campus
efter stan & sen ska jag tvätta resten av dagen.
yeee-häää.

fika på världens igårkväll med girlsen.
& som jag så smidigt fick sagt;
"man skulle ha en sån där juck-box hemma!"
syftade självklart på jukeboxen men det
är inte alltid lätt med alla uttal!

såg även Anchorman igår.
hur rolig var inte den då?
väldigt!
varför har ingen informerat mig om detta?!
skrattade högt vid ett flertal tillfällen.
en film jag missat bigtime!


nej, nu måste jag kila iväg igen så jag
hinner med allt som ska göras!


wiggaaaaah niggaaaah!

Kommentera

Publiceras ej