Did You Imagine?

1kommentarer

fick messa Frugan & be henne
komma över med receptbelagt
knark i förmiddags.
tack, honey!
värken hade inte försvunnit.
huvudvärken hade blivit bättre men
den tryckande värken bakom vänstra
öra ville inte ge med sig.
& när jag behöver tabletter för diverse
värk så har det gått långt.
vilket det hade.
vet inte hur många gånger jag var
på gränsen till tårar av smärtan.
vaknade ett antal gånger inatt av
värken & av mängderna svett jag låg i.
feber är inte roligt.

men som sagt, nu är det mycket
bättre.
det var ena starka tabletter hon kom
över med.
känner mig så gott som återställd.
lite febrig kanske men vafan,
det har ingen dött av.

nu ska jag ta mig en dusch & sen
höra av mig till P-man.
inte träffat han ordentligt sen i onsdags.
blixtvisit i fredags men det räknas inte.
var ju knappt 5 min.


mya - ridin'

1 kommentarer

Frugan

10 Sep 2007 16:06

Yo woman.. Vad tros om att hyra film ikväll? Typ inget bra på tv ikväll o att hyra en film är väl det jag har råd med. =P Hörs lajter. Puss.

Kommentera

Publiceras ej