Everybody Knows It

0kommentarer

oj, vilken ansträngande dag det
har varit hittills.
Jeanette ringde kl 10 & skulle komma
över för det har varit någon kille med
slang där & sprutat.
ja, det låter mkt värre än vad det faktiskt är.
hon kom över & la sig i min säng.
jag hade inte klivit upp så vi låg där & prata
innan vi båda somna.
vi lyckades sova i 3 ½ timme.
14.30 var det kanske dags att kliva upp.
som jag sa - ansträngande.

jag har ont i hela kroppen.
stel & jävlig.
skulle behöva massage.

nu ska jag rikta mina steg till kylskåpet
där en liten frukost ska intagas.
eller lunch.
whatever you wanna call it.
jag är inte så formell & titelkåt.
faktiskt.


tack vare att P-man har en så förträfflig
musiksmak så har jag fastnat för den
här helt underbara låten.
jag blir så glad när jag hör den.
happy feeling.


keke palmer ft. big meech - keep it movin'

Kommentera

Publiceras ej