Going Away For Awhile

1kommentarer

aaah, det är så kallt i denna lägenhet!
sitter här byxlös and freezing my butt off.

trevlig kväll gott folk!
jag orkade inte följa med ut.
tror jag gjorde rätt val med tanke på att
jag sitter här med magsmärtor nu.

Jeanette drack lite för mycket lite för fort
så stackarn åkte hem vid 23.
jag & Ebba höll ställningarna.
Ebba visade vem som bestämde på
the dancefloor.
har bildbevis på spektaklet!
kommer imorgon.
underbart.

kvällens bästa kommentar stod Patte för:
"ser det ut som att jag är en kille med självförtroende
eller?"
så himla klockrent.

H & hans band har en stor spelning i Gbg ikväll.
skickade precis ett lycka-till-sms.
bättre sent än aldrig.
& inte för att de behöver det.. men ändå.
de ägde med största sannolikhet!
hade viljat vara där & sett de in action så att
säga.
frääänt.

OJ!
vi ska till New York!
jag, Ida, Madde, Ebba, Jeanette & Elin.
vore så underbart.
har känt länge att jag vill komma bort lite.
behöver miljöombyte.
ett break.
har visserligen fått några fina förslag.
(tack.. H, Pelle & G!)
men behöver komma iväg ordentligt.
längre.
& under en längre period än några dagar.
fast isånafall blir det i vår som vi åker så under
tiden kan jag ju roa mig med ett par småutflykter.
de ska icke underskattas!
ja, men New York... aaaah, lovely!


cassie - is it you?

1 kommentarer

Sofia

30 Sep 2007 02:44

Jag följer gärna med till new york. Ifall att ni har en plats ledig och trånande... menar jag!
God natt ;)

Kommentera

Publiceras ej