I Have The Confidence To Say

1kommentarer

idag är det min födelsedag people.
men som alla andra år händer det
inget speciellt.
mami fyller om 5 dagar så vi slår
alltid ihop våra dagar.
så på lördag ska jag äta tårta!

sov hos Pierre inatt.
han är lite tankspridd just nu så jag gjorde
mitt bästa igår för att skingra hans tankar.
vi låg & prata & skratta hela kvällen & jag
tror att jag lyckades.
jag hoppas det iaf.
jag älskar när vi ligger & pratar.
speciellt när jag får honom att skratta också.
jag tycker om ditt skratt baby.
hade även sagt till att han inte skulle köpa
något men baby kom tillbaka med en
ros efter att han varit en snabbis på jobbet
imorse.
underbarast!
sen somna vi igen omslingrandes & sov till
halv två.
eller om det var halv tre.
vet inte så noga.
vet bara att jag vill ha honom nära när jag sover.

just nu har jag även en elak förkylning som täpper till
mina luftvägar ganska ordentligt så imorse vid sju
fick jag något i halsen som irritera så jag
låg & hosta som en galen kossa.
& hjärtat, underbar som han är, hämtade ett glas
vatten åt mig.
trots att han skulle gå upp vid halv nio.
(han ville väl bara få tyst på mig om inte annat)
men oavsett,
så är en sån liten gest något jag blir oerhört
tacksam för.
det där lilla betyder så mycket för mig.


I just want you close where you can stay forever
                          you can be sure that it will only get better


(no one can get in the way of what I'm feeling)

image383

när jag kom hem hade jag fått en
uthämtningslapp.
what the fuck.
förstod nada.
tillslut upplyste Frugan mig att det var från
min homeboy Peter i Norrtälje.
hämtade ut packet som öppnades under en
lunch på Coffee House.
tre stycken ben & jerry's lip balm låg i paketet!
de är så underbart söta.
& jag måste säga att de kommer väl till hands
nu när det blir kyligare ute & läpparna blir torra.
tackar ödmjukast Peter!
they are lovely.

image382


nu MÅSTE jag ha coca cola!

1 kommentarer

Pierre

05 Sep 2007 20:09

Grattis BejBi!! Det var kanon igår..du lyckades få mina tankar på annat! Var kanon mysigt...puuuuuuss

Kommentera

Publiceras ej