I Race The Clock With You

0kommentarer

ikväll har vi haft en svull- & tvkväll.
jag förstår inte vad det är med mig.
måste ha mask i magen.
är hungrig mest hela tiden tycker jag.
ångesten över att ha ätit en pollypåse
varje kväll den senaste veckan
uppenbarade sig idag.
bigtime.
så istället för att köpa en röd pollypåse i
vanlig ordning köpte jag några kiwi & en
halv honungsmelon.
kan ju säga att jag ångrade mig bittert där
vid 21-tiden.
abstinens när de är som värst!
självklart bakade jag en liten kladdkaka
istället.
som avnjöts tillsammans med trevligt sällskap,
glass & chokladsås.
(där missade du nåt Grejen!)

image390

tro inte bara för att affären är stängd att
det stoppar mig & mina abstinens.
icke!
& när jag för första gången ever misslyckades
med kladdkakan (vet inte vad som hände) 
så måste det vara ett tecken från Gud att jag 
ska sluta trycka in chokladliknande saker i munnen.
så måste det bara vara.
& jag ska dra ner på sockerintaget.
måste fan det.

nu blir det sängen trots min frånvarande
trötthet.
tänkte gå upp tidigt för att sola lite plus
att läkaren ringer mellan 08-09 för mina
provsvar.


godnatt!

image391

Kommentera

Publiceras ej