I'm A Free Women!

2kommentarer

min rygg är så paj.
har suttit & pluggat tills nu.
& det bästa är att jag är klar.
med ALLT!

vad har jag sysslat med då?
jo, jag har läst en 20 sidor lång uppsats.
läst 3 recensioner på sammanlagt 8 sidor.
jag är så trött på recensioner för
tillfället så det finns inte.
orka.
sen då?
jo, jag har sett en dokumentär i rent
akademiskt syfte.
sedan har jag skrivit 2 opponeringar på
7 sidor.
& icke att förglömma, jag har även skrivit en
recension av dokumentären på 2 sidor.


det är äntligen över.
nu väntar jag bara på ett godkännande så
jag kan få mina efterlängtande csn pengar.
ångesten har släppt.

P-man försåg mig med bra musik igår innan
han gick & la sig & det har varit en enorm
hjälp.
det underlättar när jag har bra musik tyst i
bakgrunden som inspirerar.
tack baby!


nu är det jag som går & lägger mig.
& tro mig, jag kommer inte gå upp innan
kl 13 imorgon.

2 kommentarer

Frugan

04 Sep 2007 09:27

Skööööönt för dig då! Att allt är klar. I know you could do it! =P Hoppas du sover gott nu då. =P

Maria

04 Sep 2007 09:46

Grattis gumman, bra jobbat:D
Sen kan du shoppa loss som belöning ju:P

Kommentera

Publiceras ej