I'm High, So High

1kommentarer

nu har jag suttit & andats in
nagellack remover i 20 min & resultatet
av detta är en snurrig hjärna.
värre än vanligt vill säga.
jag borde stega mig ut till köket & kasta
denna lilla removerfyllda tuss men jag
är fan för slö.

har precis tagit mig ett långbad & min
kropp blir inte direkt hurtig och alert
efter en sådan aktivitet.

men okej, jag känner att jag måste kasta
tussen snarast.
känner mig som en hög grönsak vars
tankar inte går att kontrollera längre.
det är illa kära vänner.


jag är hungrig till råga på allt.
pizza.
fan vad gott det skulle vara.
med extra ost.
det var flera månader sen jag åt
en flottig pizza.

jag får fortsätta drömma.
dagens lucnh består av två
rostade mackor & en flaska vatten.

men jag är inte bitter!

1 kommentarer

Josefine

05 Sep 2007 18:12

oh pappa grappa pizza.....mumma!!!

Kommentera

Publiceras ej