It Goes Round And Round

0kommentarer

när ska den eländiga febern lägga
sig egentligen?
är trött på att vakna upp varje natt av att jag
ligger i svettpölar.
det är inte fräscht nånstans.
I tell you.

jag har precis kommit hem från vårdcentralen.
lämnat leverprover.
hoppas att det var sista gången nu.
tror det.
har inte haft magsmärtor sen i söndags.
yäääy.

hade ett litet kvällsamtal med H igår.
min Bobo.
kände mig ytterst påfrestande med mina
tankar även om han sa motsatsen.
tror ingen sårat mig lika mycket som han gjort
men idag har vi en bra & sund relation.
han kommer alltid ha en speciell plats i
mitt hjärta.
men det kanske faller sig naturligt efter 3
röriga år tillsammans.
eller det gör det för mig.
men sen är det också så att de få killar jag

träffat & utvecklat något med men som sen inte

funkat av olika anledningar fortfarande

finns kvar i mitt liv på ett eller annat sätt.

jag är ingen som går runt & är arg & bitter

över saker.
don't worry, be happy!


nej, jisses.. det är alldeles för tidigt för sånt
här prat känner jag.
är ju knappt vaken!
nu ska jag ta min trötta rompe & lägga mig
i sängen igen.
sömn - here I come!

Kommentera

Publiceras ej