Leave All Our Hopelessnesses Aside (Just For Now)

0kommentarer

weii-fucking-hå.

ikväll har P-man & jag varit på
världens & ätit.
eller snarare hetsätit då vi
inte trodde att tiden skulle räcka
till riktigt.
riset var som vanligt gudomligt!
sen blev det Shrek 3.
& det var ingen besvikelse!
överraskande & galet rolig på sina
ställen.
de får till det varje gång får jag allt
ta & säga.

i bilen hem var jag en partypooper.
bigtime.
dark cloud over the night a bit.

P..
du får mig att må bra.

(you know I like you alot..)



har precis sett reprisen av heroes
som gick tidigare ikväll.
bra skit!
men nu är jag trött.
så trött att jag egentligen borde skriva ordet i
stora bokstäver så budskapet av min
massiva mängd trötthet kommer fram tydligare.
men orka.


på återseende & godnatt.


                                                                            tears stop right here,
                                                                                      I know we've all had a bumpy ride

                                                                                    (I'm secretly on your side)

Kommentera

Publiceras ej