Let's Make A Memory Worth Fighting For

2kommentarer

jag är så sliten idag.
fan.
var precis nere & lämnade av en
kattlåda till bror & hans första kommentar
yttrade "sliten från igår eller?" med ett hånflin.
jaaaa, jag ser & känner mig sliten idag.
har legat i soffan & sovit hela dagen.
vaknade vid 11.30 av att Frugan skickade
ett oroande sms över sina godisar hon
lämnade här igår.
yeah, jag är ett godismonster.
tog mig upp men tog mig inte längre än till
soffan där jag la mig.
& ja, sov mer.

träffade P-man a.k.a J.P. igår under dagen.
f-i-n-a-l-l-y-!
fikade på stan först & sen åkte vi & handla mat
till han.
lovely.
varför känns det som att det inte var sista
gången vi kommer lunka runt på Maxi & handlar mat
för?
oroande P-man?
it's all good!

blev lite sen hem.
dock har jag världens bästa homegirls
så ett överseende var på sin plats
med tanke på att det var första gången jag
träffa han sen han kom hem.
plus att han blev förlåten BIGTIME när jag
tog fram lakritsshot flaskan som jag fick
av han.
"J.P. är en klippa!" kunde man höra Frugan
yttra ett flertal gånger.

image376

förfesten var helt otroligt underbar.
hade så många skrattattackar att jag fick
ont i magen.
jag & Ebba intog min minipole a.k.a Bäbis
klösbräda & dansade... sexigt?
jag vet inte vad vi gjorde men roligt var det.
skrattattackar fick vi & det övriga sällskapet som
vi underhöll med våran dans.
en av kvällens höjdpunkter alla kategorier.

image377
image378

kvällen inne på Palace var också trevlig men
förfesten ägde.
utan protest.
åkte hem vid 02 med Frugan i högsta hugg.
kom hem & fick ångest över röran.
orkade inte ta tag i det då så jag drog täcket
över huvudet & somnade istället.
much better.

tack för en underbar kväll!
note: la inte upp några bilder på dig Frugan. vet
att det är lite känsligt. du är bäst ändå!

image379
image380

ikväll har jag tvingat P-man att vi ska åka & köpa
godis & se film.
mer soffläge, jag vet.. inte speciellt hurtigt.
dock underbart mysigt.
speciellt när det är med baby P.

nu ska jag fixa med Bäbis kattlåda & sen diska
upp lite.
fuuuuun.
not so much.


just det!
this shit is tight.

david banner ft. akon, lil wayne & snoop dogg - speaker

2 kommentarer

Frugan

02 Sep 2007 19:34

Om du bara hade behagat att skickat bilderna till mig så kunde fått slänga en bläng på dom hade jag nog inte haft några problem med det! Slöa jefel. =P Hoppas du har det trevligt med J.P. Play nice children!
Puss!

Maria

03 Sep 2007 01:19

haha den dansen hade jag velat se :)
Klart du ska få detaljerna, det lär gå fort hihi...var en fika på fräcka bara:)
Men en trevlig sådan iofs...

Kommentera

Publiceras ej