Moments Like This Makes Me Wanna Cry

0kommentarer

vart ska jag börja?
det är en jävla katastrof-dag.

började dock bra med tanke på
att jag befann mig i Pjär the man's
säng men sen efter det har det
bara gått utför.
P var sötast ever som skjutsa mig
till vårdcentralen i förmiddags.
äntligen!
varit sjuk i vågor i tre veckor.
nog är nog.
de tog en jävla massa prover.
både det ena & det andra.
han klämde & kände.
men nej, han kunde inte säga något
säkert utan det var mest en massa
spekulationer.
fick svar på några prover men resten
skulle han ringa om.

image385

sen hem.
ringde till csn där jag fick dåliga nyheter.
återigen har jag mer eller mindre panik.
jag kommer behöva göra ytterligare uppgifter
för att få mina jävla lånpengar.
& de måste göras snarast med tanke på att
hyra & räkningar ska betalas om någon vecka
eller två.
jag vet inte hur nära jag var till ett sammanbrott
när jag insåg belastningen.
med andra ord - jag vet vad jag kommer göra
i helgen.
& framöver tills jag är klar med allt.

har även varit uppe på campus för ett möte
där jag minst sagt kände mig malplacerad då
mina tankar är som en enda stor röra.
sen hann jag även låna några böcker inför
helgen.

nu är jag hemma med smärre panik, magont
& en trött kropp.
ska lägga mig & sova.
jobbar natt idag.
hur jag nu ska orka det.

helt jävla fantastisk dag.
jag har helt GALET mycket att göra & läsa
plus att jag ska leva på i princip 0 kr
fram till csn pengarna kommer in.
som jag sa, underbar dag.

Frugan är dock underbarast som erbjuder
sig att hjälpa mig så mycket hon kan med
alla uppgifter.
& det lilla gör så mycket nu när jag känner
såhär.
du är bäst!

Kommentera

Publiceras ej