Something Is Up.. And It's No Good

1kommentarer

här kommer några osammanhängande
kort från gårdagen.
upptäckte att Ebba uppenbarar sig på
nästan alla kort.
you are a star Ebba!
hon visade vem som bestämde på det
provisoriska dansgolvet iaf!
det sista kortet är... vad ska jag säga?
finner inga ord.
det är bara rakt igenom underbart!
det ser för övrigt ut som att jag har världens underbett
på ett av korten.
vilket jag inte har.
tror jag försöker ta bort något med tungan i gommen.
men vafan, det bjuder jag på!

tror jag måste sova en stund.
något är fel för av någon konstig anledning står Bingolotto
på i bakgrunden.

visst att jag inte varit mig själv på sista tiden men nu
har fan bägaren runnit över.
Bingolotto?!


mama mia.

image410image402
image403image404image405image406image407image408

1 kommentarer

Jeanette

30 Sep 2007 20:53

Haha! Underbart! Men.. Var är jag??!! I need to get my shit together!

Kommentera

Publiceras ej