Well, Go Ahead And Make The Same Mistake

0kommentarer

mina provsvar var... okej.

mina värden är fortfarande förhöjda

men de har halverats sen i fredags

då jag fick läggas in.

ett steg i rätt riktning iaf.
go me!
dock får jag fortfarande inte aktivera
mig speciellt.
inte bra enligt farbror doktor.
& ja, med tanke på att min lever är
infekterad (som han så fint sa)
får jag inte heller dricka alkohol.
under hur lång tid?
3 veckor gott folk!
jag upprepar - 3 veckor.
ska tillbaka & lämna nya leverprover då
så innan dess blir det alltså inga alkoholhaltiga
drinkar för min del.
j ä t t e k u l !
speciellt med tanke på att det är fest
hos Madde & utgång på lördag.
men så kan det vara.
får ta en massa fula fyllekort på allt annat
folk istället.
brukar kunna bli ett par.

har rotat lite i garderoben idag.
hittade min älskade tvåmeterlånga
halsduk.
härligt!
den är så lång, mjuk & fiiiiin.
& röd.
ska bli härligt att få burra på sig
sköna halsdukar & mysiga tröjor
sen när hösten kommit.
eller den kanske redan är här?
på tal om tröjor så hittade jag en
stickad myströja längst in i garderoben
också.
den hade helt fallit i glömska.
but så mysig - I tell you.

image392
image394

nu har jag tänt lite ljus, satt på bra musik &
skivat upp lite honungsmelon.
jag mår bara sådär... content.
tillfreds.
jag måste säga att den här kvällen
onekligen har börjat bra.
ska läsa lite kurslitteratur & bara slappna
av nu.
sweeeeeeet dude.



I hope you need this now


story of the year - until the day I die

Kommentera

Publiceras ej