When I Think About You

1kommentarer

igårkväll, efter att jag träffat P-man,
avverkade jag & Frug filmen "the holiday".
den var helt galet klyschig, jobbigt puttinuttig &
alldeles underbar!
precis vad jag behövde.
en romantisk, orealistisk & pain-in-the-ass movie.
lovely.

för övrigt blev jag fly förbannad när jag
vaknade upp vid 04.30 inatt med smärtor
utan dess like.
det var så nära att jag ringde Frugan så hon
kunde, ja... göra något.
komma över.
ringa någon.
hjälpa mig.
lyckades dock somna om & när jag vaknade
kl 13 (jag vet) så hade smärtorna bakom örat
& i hela vänstra huvudhalva släppt.
thank God for that.

tog mig ner till stan där jag bjöd Mia & Sabina
på en fika.
satt för & jiddra ett par timmar.
hann även med en snabb runda på stan.
nej, jag köpte inget.
go me!

hemma igen & lagom utmattad.
ska nog ta mig ett svalkande bad nu.
ett varmt bad tilltalar mig inte så extremt
mycket för tillfället.
sen blir det att äta fil då mat inte heller
tilltalar mig för tillfället.
men fil? that's the shit!


fabolous ft. t-pain - baby don't go

1 kommentarer

Frugan

11 Sep 2007 23:11

Ahmeee!! Du skulle juh så klart ringt mig! Hallå?! Det är juh det frugor/grannar är till för!

Kommentera

Publiceras ej