You've Got Me Mad!

0kommentarer

jisses.

tittade precis på schemat en snabbis
& insåg just att nu börjar det tätna.
gruppträffar, seminarium, research, rekvisita,
idépresentationer, uppsatsskrivande & en hel
del långa & trötta dagar.
jag ska för övrigt ta & leta upp mina övriga
gruppmedlemmars mailadresser & skriva
några viktiga rader.
magont.


& nej, Fröken Jeanette.
jag är inte alls upprörd över detta
banala & påträngande angrepp.
nu kanske han tror att det verkligen är så.
& jag vet inte vad för bra det skulle kunna
komma ur det.
nu är vi osams!


sen blir det sängen.
tänkte ta mig upp imorgonbitti & sola.
var evigheter sen.
men med tanke på mitt hälsotillstånd så har
inte en tripp till solariet känts väldigt förnuftig.
men nu intalar jag mig att jag är frisk så
ett försök fodras!

GODNATT!

Kommentera

Publiceras ej