And Remember Me Tonight When You're Asleep

0kommentarer

vilken jävla dag. så förbannat tråkig.
har inte gjort ett piss. jo, jag har
dammat av pappersarken & blyertspennan.
tecknat, tecknat, tecknat.
jag har ju trots allt gått 3 år i bildklass. hard to
believe
. & ibland undrar jag, speciellt dagar som
denna, vart min inspiration tagit vägen. 
förr kunde jag sitta i timtal & bara låta mig slukas upp
av kreativiteten & tecknandet.
I miss that..

jo, just det.
en kvällspromenad runt strömmen med
min vapendragare Jeanette blev det också.
välbehövligt!



but hold your breathe

because tonight will be the night that I will fall for you
over again
don't make me change my mind

I won't live to see another day
I swear its true
because a girl like you is impossible to find
you're impossible to find

Kommentera

Publiceras ej