Gone Away.. It's The Same Old, Same Old Song

1kommentarer

jag är så trött.
jag vill sova.. jag villvillvill.
så varför kan jag inte förmå
mig? varför?

häromnatten drömde jag
den hemskaste drömmen jag
haft på länge.
jag vaknade upp med tårar
& hjärtont.
jag trodde att jag ramlat isär.
ni vet - sådär på riktigt.
jag vet inte. jag är rädd.
rädd för att ramla isär så pass mycket
att jag inte klarar av att plocka ihop mig
själv sen.
rädd för att drömma samma sak.
igen.
mitt hjärta klarar inte av värken.
inte just nu.

såren är djupa.
tomheten för stor.

& jag vill ha tillbaka allt det där

som du aldrig gav mig i en tid
då jag fortfarande var oförstörd.


jag är så trött på att känna vissa saker.
varför kan det inte bara gå över?
nu.. på direkten. snälla..
hur många år ska det behöva vara såhär?
jag är så trött..





roligt inlägg det blev... inte.
partypooper!
jag ska genast dra min dystra
karaktär härifrån.


1 kommentarer

Jeanette

20 Apr 2008 10:19

Sweetness.. Du vet att du kan ringa närsomhelst för att språka av dig lite. Närsomhelst.

Kommentera

Publiceras ej