I Can Handle It..

1kommentarer

jag måste ha vaknat till liv när
P skjutsa hem mig vid 23, onekligen
för här sitter jag.

helgen har varit trevlig!
festen hos Jossan igår var aningen
nervpirrande först med tanke på att jag inte
kände en kotte där. förutom P då såklart.
men med facit i handen så tycker jag att
det gick alldeles utmärkt!
alla var så trevliga & jag hade superkul!
men egentligen, vad kan gå fel när ekvationen
alkohol & härliga människor flätas samman?
inte mycket!

Jossan, tack för att du bjöd mig & att du
är så härlig som välkomnar mig med
öppna armar.

sedan drog vi till Palace där kvällen i princip
bestod av en enda sak - dans. självklart twistade vi!
den där jävla twistlåten är fan överallt, kul som fan.
träffade även en massa folk därinne.
den mest överraskande var ju helt klart Mårt!
så roligt att se honom där.. woord!
jag & P åkte hem vid 02.30 ungefär. kom hem
& slocknade i princip på direkten.
I kid you not. älskog? inte en chans!

P åkte & jobba vid 10.30 idag medan
jag sov vidare till 14. sedan bestod resten
av dagen åt att prata i telefonen & se på TV innan
P kom hem igen.
ni hör ju, väldigt stressande!

image670

sedan skulle P se på Man United så gjorde
honom sällskap första halvlek men sedan drog jag
mig in i sovrummet igen för här skulle det ses på
One Tree Hill minsann!
pizza stod senare på matmenyn också, & en komedifilm
innan P körde ut & hem mig. he was alot of tired... ALOT!

image671

well, hemma igen!
har myst lite med stackars, försummade
Bäbis & duschat. ska hoppa ner under täcket
& sova nu så jag orkar upp till morgondagens
fikaplaner.

1 kommentarer

Josefine

14 Apr 2008 18:44

ja du jenny det är inget att tacka för!! jag är bara glad för att du är en sån härlig tjej!! kram på dej

Kommentera

Publiceras ej