I Feel A Weakness Coming On

0kommentarer

som alla vet har jag inte längre
någon kamera (vila i frid) & bilderna
jag tagit med mobilen ikväll är fan
katastrofala.
får se om Jeanette har några
acceptabla bilder imorgon som hon
kan skicka till mig.

kvällen har i alla fall varit trevlig!
först avverkade vi diverse cidrar hemma
hos Jeanette & sedan blev det först kön
till Hugos men vi ändrade oss snabbt då
vi fick veta att vi kom in i vip'en på Palace.
söta Jossan vinka & ropa till mig då hon
stod i vanliga kön där.
she's so cute! synd att vi missa varandra
inne på Palace bara.
väl inne blev det dans & ett himla massa
strosande. du är min ängel Jeanette. vet
inte vad jag skulle göra utan dig.
vi satt i vip'en (jag vet, extremt töntigt men också
extremt skönt!)
 med Ida & Madde också där
det bjöds på dricka av Chrille.
träffade Martin inne på Palace också!
så galet länge sedan vi sågs nu så det var trevligt!
& Tom?! shit, det är bara så... tragiskt.
jag & Jeanette avslutade natten på donken.
såklart.
åt två jävla cheeseburgare... why?
nu är det fan jag som skärper mig!

image693
image692
image695
image697

image696

nu blir det lite telefon & sedan lite sova!

Kommentera

Publiceras ej