It Last Forever In My Heart

0kommentarer

oj, vad klockan har dragit iväg!

jag som tänkte ta mig ett bad vid 17 &

nu är kl snart 21 & jag har fortfarande inte

kommit till skott.

men,
jag måste säga att jag njutit av dagen

faktiskt. har på senare tid inte kunnat

känna ro när jag varit hemma ensam.

det har kliat i fingrar & själ & jag har många

gånger drabbats av rastlösheten.
detta är dock inte likt mig. jag har mer eller
mindre aldrig haft några större problem med
att vara själv. jag tycker snarare att det är
viktigt att kunna vara just det. själv.
det är viktigt att kunna njuta av sitt eget sällskap.
& idag, tackolov, har jag inte haft några som helst
problem med det. it's all been good!

men som sagt, nu skulle jag inte ha något emot
lite sällskap. lite pussande & en sniffstund.
I know - life is hard!

jag har även förbannat mig över att jag inte har någon
kamera idag. hittade några barndomskort i en
låda & jag måste säga att jag var ett sånt sött barn!
I was a fatass, but still.. a cute fatass!
önskar jag kunde visa men korten blir helt katastrofala
med mobilkameran.

nej, nu badet!
sen blir det kanske en stund inne på msn.
är fan aldrig därinne nuförtiden. känner inget
större behov om jag ska vara ärlig.
well, får se.. annars blir det nog ett samtal
till Pelle. saknar honom! behöver uppdatera
mig om vad som händer i hans liv för
tillfället. tycker inte om att det gått så länge
sen sist vi hördes eller sågs nu.

Kommentera

Publiceras ej