Just Got Wicked

0kommentarer

damn!
gissa när sömnen kom till mig
fucking inatt då? 05.30!
& i vanliga fall skulle jag få småpanik
över min stundande sovrutin, men
just nu är det faktiskt ganska bra.
ska jobba natt måndag & onsdag så
om jag tänker efter är det rätt ypperligt!
I need to shut up!
roade mig med godisskålen & "The Hills"
fram till 05 innan jag bestämde mig för
att sova.
dock är intrigerna så fängslande att man inte
vill sova. damn you the hills! dålig kombination
med min trötthet, I knoooow.
hands down,
serien är sjukt beroendeframkallande!

image681

fick gå upp tidigt idag (läs: kl 12) för att göra
mig klar för en heldag ute på landet.
vaknade upp till sooooolsken!
härligt & extremt välkommet!

image682

nu är jag precis hemkommen & jävligt trött!
har varit nere i tvättstugan & slängt i lite kläder i en
maskin.
det pratades om film med sällskap ikväll men jag
tror nästan att jag får ställa in.
skulle kunna somna på sekunden känner jag.
just give me the signal!
& som de flesta vet är mitt humör inte att
leka med när jag är trött.
I am not a nice person when I'm tired!
spottar & fräser omkring mig som jag vet inte
vad. eller så blir jag bara tyst & tjurig.
ja, ni hör ju.. alot of fun!

Kommentera

Publiceras ej