Secret Crowds

0kommentarer

trodde starkt på en sovmorgon idag.
nyckelordet är trodde.
kl 09 får jag ett sms där jag blir upplyst om
att avsändaren är bajsnödig.
inga konstigheter.
kl 10 piper det till igen så då gav jag upp.
motvilligt bör tilläggas. fick se mig besegrad.
telefonen vs Jenny. 1-0.
& vadå, stänga av ljudet på mobilen?
neeej, vilka dumheter!

taggade upp för en lunch på Världens
vid 13 med Fröken Gladh. sedan var det bara
att promenera upp till stan & nästa sällskap där
det skulle fikas & tittas i affärer.

image657

en patetisk ursäkt till fika.. indeed!
image658

mitt i allt tittande så hittade jag en
mini-P! hahahahaha. var tvungen att ta
kort på den lilla. det ser onekligen ut som
något P skulle ha på sig.

image659

nu blir det att slappa lite innan det
bär av mot Gripen där det ska kollas
& minglas lite.

Kommentera

Publiceras ej