The Best Thing About Tonight

1kommentarer

igår var jag & Jeanette hundvakt åt
två små hjärtan. miss them already!
vi strosa runt lite i wasaparken & ja,
hundtricket är galet effektivt.

image631
image633
image632

på kvällen blev det även en fika på
världens bar. 3 timmar av prat hann det
bli innan vi promenerade hem vid 22.
mycket trevligt. som vanligt!

image634

jo, jag åstadkom ytterligare en sak
igårkväll när jag kom hem.
eller rättare sagt, när jag inte kom hem.
jag lyckades låsta ut mig själv.
kl 22 på kvällen.
snacka om att jag fick lite lagom panik.
kom inte in i porten. what to do?!
det slutade med att mami fick åka in
till stan med min gamla nyckel. som hon
lyckligtvis hade kvar!
tack mami.

lite bilder från lördagens födelsedagsfest!
image635
image637
image638
image639
image641

1 kommentarer

Jeanette

01 Apr 2008 12:56

Haha! Älskar kortet på Peo. Underbart!

Kommentera

Publiceras ej