The Pros And Cons Of Breathing

1kommentarer

jag är verkligen helt slut.
hade inte orkat med en utgång ikväll.
nej hujedamej.
låg till 05.30 imorse med laptopen i
sängen & samtalade så med all rätt
känner jag mig trött idag.

det mest klockrena idag måste ha varit
fågelskiten på mammas bil.
hon hade tvättat den igår & hon var så stolt
så över detta.
men,
när vi kommer ut från Maxi har självklart
någon jävla fågel skitit ner mammas rena
vindruta.
jag kunde inte göra annat än att garva
högt & länge åt detta.
varför? jo, för detta är ett sånt klockrent
typexempel på livets ironi!
you got to love it!

image679

kvällens middag har varit mycket trevlig!

mycket.

jag bjöd på minipizzor som fick dekoreras

på fri hand. hade köpt hem diverse tillbehör

som fick läggas på efter behag helt enkelt.
& till det sallad givetvis. & cola.

efter maten togs en ben & jerry's fram. 
glass i stora lass.
njutning på hög nivå. inte fy skam!

& tillsist tog jag fram en fullproppad skål med
godis som fick avnjutas under kvällens
gång.
just nu är jag så jävla mätt!
& vi har samtalat, samtalat & så samtalat.
tack för ikväll gumman!

kvällens bakslag..
image680

om jag skulle ta tag i disken kanske då?
nej, fy fan!
orka.
jag ska byta om, lägga mig med täcket i soffan
& se någon bra film.
mer orkar jag inte!

1 kommentarer

Maria

20 Apr 2008 00:45

hihi.jag.tänkte.på.en.sak...undrar.om.vi.någon.gång...någonsin.skulle.riskera.att.få.slut.på.samtalsämnen?=)jag.tvivlar.starkt.på.det.haha....TAck.tack.tack.för.att.du.finns=)

Kommentera

Publiceras ej