Time And Time Again

2kommentarer

mitt humör är fortfarande inte bra,
men det är bättre.
shopping & trevligt sällskap har en
alldeles härlig effekt på en.
Sabina är helt klart den bästa & sötaste
ungen out there.
& det säger jag inte bara för att hon
ville hålla min hand hela tiden idag. hör
du det Mia. I love her anyways!
som sagt, mötte upp & fikade med Mia &
sötungen Sabina först, sedan begav
vi oss ut på stan.

image647image648

jag fick självfallet med mig en påse hem.
ett linne & en sjal blev det. jag har hittills bara
fått bra kritik för linnet så det är en keeper.
I love it.. cute!

image649

2 kommentarer

Maria

02 Apr 2008 21:07

ja.gumman,det.får.en.verkligen.på.bättre.humör=)
tack.för.att.du.alltid.alltid.finns.där.gumman=)
Vet.du.vad.sabina.sa.när.vi.åkte.hem...hon.sa
Mamma,vet.du...jag.älskar.nenny:D
såååå.sött
Kramar

Jeanette

02 Apr 2008 21:31

Fint linne! Kan tänka mig att du går crazy nu när du vet allt du får tillbaka.. =P Ringer sen. Puss.

Kommentera

Publiceras ej