We Can Go Anywhere..

1kommentarer

idag har jag varit flitiga damen!
varför? jo, jag har städat hela lägenheten.
(klapp på axeln)
snabb var jag också.. men lugn mami,
jag var noga! loooovar.

nu är det bara jag själv som ska bli
ren & fin. var & sola imorse & jag har
fortfarande inte duschat. yuk!
när jag klev upp i förmiddags så tog jag
tag i städningen direkt.
sprang runt här i trosor & t-shirt & lekte
dammbusters!

I was on fire!

idag ska jag träffa P!

yeaaaah!
var alldeles för länge sedan nu.

det får inte gå såhär länge mellan

gångerna. jag hinner ju bli knäpp både

en & två gånger känner jag.

and not in a good way!

får se vad vi gör.. han prata om bio, eller

bara se någon film hemma & göra lite mat.

men för min del spelar det ingen roll vad vi gör,

bara jag får sniffa & pussa på honom lite!
(ja, jag känner mig lite tofflig idag!)


nej, duschen nu!

1 kommentarer

Maria

10 Apr 2008 17:39

vi.kan.gifta.oss.imorgon...inga.problem.
Är.så.glad.att.du.finns=)
Kramar.till.tusen

Kommentera

Publiceras ej