Been Thinking About This All Damn Day

1kommentarer

det finns ingen som kan gå mig
mer på nerverna än Andreas.
I N G E N !

förbannad.
orolig.
förbannad.

orolig.


FÖRBANNAD!



(tack a-k, för hjälpen!)



men nu lämnar jag det.
andas.

istället ska jag bege mig ut med Floyd
en sista gång.
regnregnregn.
det känns inte jättelockande om jag
ska vara ärlig. inte nån jävla stans.
men det måste göras, & sedan är
han så förbannat söt så det är värt
varenda regndroppe!



dagens låt;

 
girl, are you ready
are you ready for love?
girl, are you ready
are you ready for us?
girl, are you ready
are you ready for love?
girl, are you ready
glow in the dark

1 kommentarer

J

13 Aug 2008 08:37

Jo det är bara bra med mig, jag har nog också gått upp över semstern men jag är tyvärr inte på väg ner.

Kommentera

Publiceras ej