Baby, It's Pouring Rain - Come In To Me

0kommentarer

fest ikväll?
neeeeej, fan.
jag är för gammal för sånt.
well, i alla fall på fredagar i den
här stan.
helvete säger jag bara.
småbarn!

vad har jag gjort då?
eftersom jag jobbade natten igår så
sov jag i eftermiddags ett par timmar
& sedan har jag städat & bakat paj.
(jag vet, vem skulle inte vilja ha mig!)
med andra ord har jag tagit en jävla massa
tråkiga vuxenpoäng idag.



imorgon ska vi ut till morfar Janne i St Annas
skärgård & hälsa på. kommer inte ens ihåg
när vi senast sågs så det är verkligen på tiden.
usch usch usch!
efter det blir det raka vägen ut & hem till Mami
där en familjekväll med spel väntar.
lugn & ro.
skönt!
japp japp.
well, det passar mig utmärkt just nu för
jag har Floyd i min ägo.
vi ska bara m y s a hela helgen!
me and my darling!


love is giving someone the power to break your heart, but trusting them not to

Kommentera

Publiceras ej