I'll Do It For You

0kommentarer

fredag.
ojoj, vilken produktiv dag.
I kid, I kid.
jag har inte gjort ett skit.
for real.
jag har ätit ett par kokta ägg & lite chips & sedan
har jag bara befunnit mig i ryggläge.
fucking-jävla-snark.
jag bestämde mig för att inte lämna lägenheten
idag pga att jag behövde städa (fan, vad jag är bra på
att stöka till snabbt!)
& mycket riktigt har jag inte
varit utanför dörren. förutom solningen i morse då,
men det räknas inte.
jag går mest omkring & hittar på ursäkter för att slippa
städningen men nu har ursäkterna tagit slut.
fan.
& vad gör man när ursäkterna har tagit slut?
jo, man städar!
vilket jag ska börja med nu.



fick den här bilden av syster tidigare idag.
den illustrerar utsikten från morfars hus
ute i skärgården.
fiiiiiint.
& ja, människan har två båtar. & egen brygga,
varför förstår jag inte, men det har han i alla fall.



mutter & putter.
städa var det.
& Jeanette, skippar vi godiset ikväll?
jag tycker vi köper oss ett varsitt äpple istället.
HAAAAAAAAAAAAAAAHA!
yeah right.

Kommentera

Publiceras ej