Your My Little Angel, Your My Little Star

0kommentarer

ja, då sitter man här igen.
insomnia.
jag mår illa. fan.
men det är inte därför jag är
vaken. neeeeej, det kan ju ha
något att göra med att jag sov
mellan 16-22 ikväll.
äh, vafan.
mina sovrutiner skadar ju
ingen annan så det är väl inget
att älta om.
punkt.

annars då?
ja, jag har ju tagit mig ett efterlängtat
studieuppehåll nu. äntligen!
dock ligger problemet i att jag måste
skaffa mig ett jobb.
ganska väsentligt sådär.
well well.
så vad gör jag då?
om jag ska vara ärlig så njuter jag
mest. springer på stan, fikar & lunchar
om vartannat.
oerhört påfrestande... inte.
men det blir tråkigt i längden.
jag vet, jag vet.

just det!
jag har ju fått nyckel hem till Andreas
också. & han är så söt när han säger
att jag får använda den när jag vill.
som att det vore det mest naturliga
i världen.
I think he's growing up!
& det var väl kanske på tiden.
mhmm.

nej, nu frukost & sedan ner till
stan för lite solning!

Kommentera

Publiceras ej