I Can't Lie Like You Do

0kommentarer

idag har jag promenerat.
ja, helvete vad jag har promenerat.
när jag kom upp vid 14-tiden, seg efter
gårdagens utgång, så blev det en runda
runt strömmen med  Floyd & syster.
skönt!
sedan har vi tre umgåtts hela dagen.
vid 18-tiden blev vi sugna på tacos så
då blev det ett jävla springande mellan olika
mataffärer då inte hemköp hade någon
blandfärs(!).
osams. verkligen.
men tillslut fick vi tag på alla tillbehör
& avnjöt måltiden framför tv'n.
söndagsmys!



igår blev man ju bjuden på fin mat också.
tack tack!
tog en grillad kycklingfilé med soltorkade
tomater & salviasås.
& potatisgratäng till det.
mums i magen.



idag är jag grymt sliten.
eller mer trött om jag ska vara ordentlig.
ser ut som skit med påsar under ögonen,
blodsprängda ögon, smetigt makeup &
skitigt hår.
(ja, ni hör ju.. en dröm!)
men jag ska lägga mig strax så jag blir kvitt
det här horribla utseendet.
eller ja, jag kan ju önska i alla fall.
ska bara ut med hunden en kort sväng först,
men sen... ojoj, då blir det sängen för
hela feta spargrisen!


Kommentera

Publiceras ej