It's All About Me (And You Sometimes)

1kommentarer

oj, vilken härlig kväll!
den började segt men slutade desto
bättre. mycket bättre!
konserten i Linköping slog alla
förväntningar & vid ett tillfället höll jag
på att fälla en tår. (eller om jag tänker efter
så var det nog fler än en gång som jag
höll på att grina byxan av mig..)
det var så fint!
kom änglar började & jag brakade ihop
inombords. jag förstår inte varför men
varje gång jag hör den live dör en liten
liten liten bit av mig.
men men, nog om det!
fint fint.



sedan blev det in till stan i all hast
för lite toalettbesök & sminkbestyr.
resten av kvällen har bestått av
trevligt sällskap & barhoppande.
natten avslutades självklart på
mc donald's.
tjock tjock.
jag köpte även med mig en chokladmuffin
hem. & nu sitter jag här. i min ensamhet.
men jag är inte bitter!
Andreas var trött, tråkig & hemma.
mm, visst!
jag tror han är otrogen.
den jäveln!

nu muffin & film!

1 kommentarer

Jeanette

24 Aug 2008 15:52

Tack för igår bästas! =) Ska nu återgå till att vara oförskämt bakis.

Kommentera

Publiceras ej