That Step Right Next To Your Heart

2kommentarer

det känns verkligen urbra att vakna kl 10
efter 3 timmars sömn efter en arbetsnatt,
& sedan INTE kunna somna om igen.
verkligen toppen!

har precis fått i mig en redig frukost & är
nu inriktad på att befinna mig i ryggläge
några timmar framöver.
mer vila it is!



jag måste bli snällare!
ja, faktiskt..
& speciellt mot en viss Herr Borgström.
(herregud, vad är det jag skriver?!)
I know, I know, I know..
men med handen på hjärtat, så förstår jag inte
ens hur han står ut med mitt sällskap ibland.
I'm a pain in the ass!
sist var jag lite väl rapp i käften & det var inte utan
att jag fick dåligt samvete (efter vissa påpekande..)
damn!
why do I do that?
tacksamt är vad det är. 
men tro mig, han är precis lika rapp i käften
som jag (även om jag var snäppet värre sist)
så det jämnar ut sig rätt bra.
meeeeen, okej.. nu ska jag bli snällare!
well, jag ska försöka i alla fall..
huh, this gonna be a hard one!

me lovin' you and you lovin' me

2 kommentarer

Mia

02 Dec 2008 16:48

Nepp, dom funkade inte alls...men ska till läkaren imorgon.

Hoppas du har kunnat sova lite nu iaf, låter inte så kul annars...du kan få en av mina tabletter haha.

Kramar

Andreas

18 Dec 2008 19:34

De e ju de jag alltid sagt :)

Kommentera

Publiceras ej