Cause Nobody Wants To Be Alone

0kommentarer

nu är man tillbaka i Oslo igen för ett litet jobbryck!
yepp, it's true partypeople!
& idag har jag varit & pratat med Grata & de
är positiva trots dessa tider med lågkonjuktur
& varsel. dock märks det inte på samma sätt i Norge.
det är inte alls som i Sverige där man varslar flera
tusen om dagen.
jag får se vad som händer inom de kommande
dagarna nu. hoppas hoppas!

efter mötet hann jag gå in i några butiker & titta.
& prova. fan. jag vill shoppa så inåt helvete.
men det kan jag inte för tillfället.
jag måste bara påminna mig själv om det lite
oftare känner jag. lätt att det glöms bort!
sedan blev det en supersnabb fika med Johan
innan han var tvungen att fara till jobbet.



nu ska jag slå ihjäl några timmar innan jag ska ner
på stan & träffa en vän vid 20-tiden.
& så hoppas jag på att G ska ringa vid 21 så jag får tillbaka
min deposition, eller i alla fall en del av den.
för ja, jag är pank!

Kommentera

Publiceras ej