Two Days Left And I Can't Wait!

0kommentarer

sista dagen på barnehagen idag!
har rast just nu så jag sitter hær i min
nisseluva & æter julegrøt inne på kontoret.
snart kommer julenissen hit med julegaver
också & barna kommer dø
av glædje - lættroade som de ær!

vad hænder annars då?
idag får jag vara sjælv "hemma" några
timmar efter jobbet så det ska jag passa på att
njuta av. sen ikvæll vid 21 ska jag ivæg på en fika!
gøy.
imorgonkvæll ska jag & Johanna ses.
vi ska ut & æta, prata & bara ha det hyggelig.
well of course, det ær om inte Grata ringer om
jobb vill sæga. før om de gør det så blir det
jobb istællet!
sen på søndageftermiddag åker jag hem.
Y E A H !

aah, just det!
har fått min førsta løn idag från Grata før
førra veckans arbete. det blir inte så många
kronor men lite så jag klarar mig i alla fall.
& skønt ær væl det!

nej, nu ær rasten slut hær & en 2 timmars
utomhusvistelse med lek væntar.
fyfan, så jævla kallt!

Kommentera

Publiceras ej