Tell Everybody That You Know

2kommentarer

vad är det för dag idag? fredag va?
har verkligen ingen koll längre känns det som.
dagarna bara rusar förbi.
i både bra & dålig bemärkelse.
såklart.
igår jobbade jag hela dagen. kom hem vid 17,
åt något & sedan åkte vi ner på stan & såg Kim
spela på café DUS.




ikväll ska jag servera borta i Grunerlökka på
ett ställe som heter Fabrikken & jag måste säga
att jag är måttligt nervös. har ju inte direkt någon
större eller gedigen erfarenhet från servering
men vafan, det ska nog gå bra!
börjar inte förrän 18.30 men innan dess måste jag
ner till stan & inhandla mig ett par svarta byxor &
ett par svarta skor som är ett krav när man serverar.

ska även ta mig förbi banken & öppna ett konto för det
ska tydligen vara bra med ett sånt när man får lön sen.

men vad vet jag!


well, frukost nu!

2 kommentarer

Miss0

12 Dec 2008 21:10

Miss0

12 Dec 2008 21:13

Hallå!



Välkommen tillbaka :D

Så du jobbar också på barnhage? Vart då? Tell me! Hoppas det går bra på Fabriken! :) Bodde där i närheten förrut innan jag flytta till Vika. Behöver du boende eller vad säger du? Vi har nog ett rum ledig snart.. Hur mkt är du villig att betala?



Hur är allt annars då?



Kraam!

Kommentera

Publiceras ej