Ah, Just Kill Me

1kommentarer

helvetesjävlaskit.

mitt humör är inte att leka med just nu.
somnade kanske vid 06 imorse.
kl 08 börjar någon jävel att borra & slutar
inte förräns vid 13. jag låg alltså vaken mellan
08-13. & tro mig när jag säger att mitt tålamod
är sjukt bra, men vid 12 låg jag bokstavligen
& skrek i sängen. åt vad vet jag inte för det är
ju inte så att idioten som borrar hör mig.
så jävla underbart!
inte nog med det så vaknar jag kl 16 & kan
inte somna om.
skojar du med mig liksom?
undran som snurrar i mitt huvud just nu är
hur jag ska orka med arbetsnatten idag.
just nu vill jag bara gå & dö.

inte nog med det så saknar jag P så mycket
att jag är på gränsen till förfall.

hur var det nu? happy thoughts.
fuck it.. idag går det inte!

1 kommentarer

Josefine

20 Feb 2008 19:01

helt seriöst så måste du se över dina sömnvanor. blir tokig när jag läser om det;) jag skulle gå en för tidig död till mötes, men det är jag det. kram

Kommentera

Publiceras ej