Can't You See?

2kommentarer

nu har jag bestämt mig för att
jag är frisk.
så är det bara!
fast okej, med handen på hjärtat så är
magen fortfarande aningen orolig men
det kan ju ha något att göra med mitt
obefintliga kostintag de senaste dagarna.

jag ska iaf ge mig ut på en långsam
morgonpromenad nu.
med betoning på långsam.
jag känner mig ovanligt förslappad
efter att ha varit sängliggandes två
dagar i rad.
jag vill promenera, även om det

är långsamt men ut ska jag.

frisk luft, aah... härligt!

promenad
musik
tankerensning
&
frisk luft

here I come!

2 kommentarer

Anonym

01 Feb 2008 10:25

Blir det film i helgen?

Mia

01 Feb 2008 13:28

Det låter kanonbra det gumman! Kolla schemat så är det bara att du hör av dig när du kan=)
Jag borde följa ditt exempel o ta mig ut en sväng...nyckelordet är nog borde:P
Hoppas att du får en bra helg:)
Kraaam

Kommentera

Publiceras ej