Enough Of Being Smart For One Night

0kommentarer

jävla fokusering.

jag ägnar mig just nu åt ett stycke som handlar
om "the logic of Immediacy".
alltså "logiken om omediebarhet" för er som inte
kan engelska. 
word up!
 
"Obviously the test of photorealism can apply only to single, static images.
The equivalent for computer animation would be "filmic" realism: a sequence
of computer images that could not be distinguished from a traditional.."
ZzZZZzzz..

texten är på engelska & jag orkar verkligen INTE.
den känns oändlig & jag vill bara drunkna.

men för att se något positivt ur all gegga så har jag läst
relativt mycket idag & kan därför avlägsna mig från
texten med gott samvete.

& vad säger man när ett gott samvete
uppenbarar sig från ett omättligt berg av
pluggångest? jo, precis - godnatt!


I'm out of here!

Kommentera

Publiceras ej