Everywhere To Me

1kommentarer

nu får vi sätta fart här!
hör du det Fröken Gladh.
in i duschen med dig så vi kan gå sen.
chop chop!

gårdagskvällen var lovely!
vi åkte & handla råvaror (yäääy!), sen laga
herrn middag & efterrätt åt mig.
lyxigt & mumma i magen!
vi avslutade kvällen & efterrätten i soffan
med en komedifilm.
mysfaktor på hög nivå!
du är det sötaste baby.
& nu får jag säga det sötaste för det är min blogg.
hihihåhåhääääähä!

kortet som herrn fick av mig.
cheesy I know.. but cute? hell yeah!

image576

nu blir det en snabbdusch.
sen ska jag gå över till Jeanette & stressa på henne
så vi kommer iväg.
chips & film är det som stundar i afton!

1 kommentarer

Jeanette

15 Feb 2008 21:04

I do not like stress! Tack för ikväll i alla fall Honey.. Mucho trevligt även om jag är alldeles för mätt just nu. No good! Hörs imorrn sweet.

Kommentera

Publiceras ej