For You I Will

2kommentarer

idag tog jag sovmorgon till 07.30.
alles gutt va!
ska strax gå över till Selma & ge
henne lite mat.
stackarn är nog vrålhungrig!

vad händer idag då?
ja, först blir det plugg under morgonen &
förmiddagen.
sen vid 13 ska jag träffa Mia & jag känner
på mig att vi kommer tillbringa hela
eftermiddagen & tidiga kvällen ihop
på något café & prata, prata, prata.
mys!
& sen ikväll blir det bio, Cloverfield, med
Frug, Mårt & Matchon.
homies!

men först - Selma here I come!

2 kommentarer

Mia

08 Feb 2008 09:07

Klart att vi kommer:) Har längtat länge efter det nu...prata prata prata....det vi gör allra bäst ju:P
Ses sen hjärtat, lycka till med pluggeriet så länge:)

Mia

09 Feb 2008 11:52

jag pratade med N igår...om vad vi har eller inte har.
Han vet inte vad han vill, han säger att han gillar mig massor men är rädd för att såra mig osv. Han sa även att han är rädd för att allt ska gå åt helvete men även rädd för att det vi har nu ska glida honom ur händerna.
Jag vet inte va jag ska tro eller göra hjärtat.
En del av mig vill bara säga att vi inte ska ses mer innan han funderat ut vad det är han vill.Den andra delen vill njuta av det vi har. Men jag kan inte njuta fullt ut när hans osäkerhet smittar...
fan fan fan fan

Kommentera

Publiceras ej