Get Me Out Of This Hole

1kommentarer

det verkar visst som att mitt föregående
inlägg har misstolkats hejvilt under dagen.
& det kan jag lätt förstå, men som så många
gånger annars så skriver jag med hjärtat &
inte med hjärnan.
även om det på sistone har varit tvärtom.
men det är en helt annan diskussion.

jag mår bra. nåja, relativt i alla fall.
dock har jag kvar den där destruktiva ångesten
som förtär mig inifrån.
ja, det är pluggångesten jag pratar om.

vi behöver gå skilda vägar nu.
jag & ångesten.


som tack för er omtanke så publicerar jag
den fulaste pussbilden (läs: gorillabilden)
jag kunde hitta på mig själv.
självdistans är ett ord jag tycker om.

image577


enough of this!
efter att ha konstantläst hela jävla dagen så
ska jag nu mysa ner mig framför TV'n med
Bäbis & min mentospåse.

med andra ord säger vi godnatt från den här delen av stan!

image579image578

1 kommentarer

J

18 Feb 2008 11:07

Den bilden var väl inte så farlig ;P

Kommentera

Publiceras ej