I Find Myself Searching For Something Timeless

0kommentarer

I ache all over with my sour heart..

ja, herregud.. jag sitter & lipar till
Oscarsgalan. vad är det med mig &
dessa galor?! ni som läser min blogg vet
ju hur jag blev under Idrottsgalan. ett vrak.

anyhow,
ska strax återgå till studierna igen.
följande fråga ska besvaras med en 9 sidor
lång analys:


Ett av de genomgående teman som finns i kursen är upplösningen av,
eller den oklara gränsen, mellan människa och maskin. Det har talats
om den posthumana människan. Diskutera hur en del av kurslitteraturen
förhåller sig till denna problematik och hur de filmer ni har sett gestaltar
denna problematik - såväl positivt som negativt.




på tal om något helt annat..
kom över Taio Cruz kommande skiva idag.
bra skit!
var givetvis tvungen att lyssna igenom de
få spår jag inte redan hade.


tyckte om budskapet i denna..



                hold it in your heart..






för det handlar om att tro.

Kommentera

Publiceras ej