If I Ain't Got You

3kommentarer

igår blev det mat & spel ute hos familjen
på landet, dvs skrik & skratt i en salig
blandning. 
kärlek på hög nivå.
det enda som fattades var syster.
efter landet blev det filmen, vänner för livet, hos P.
en bra & mysig film. me like.
när jag kom hem sen var jag gudomligt trött &
somnade utan svårigheter på direkten.
damn!

idag är det inte mycket som händer.
plugg, plugg & plugg sammanfattar dagen rätt bra.
så jävla tråkigt!
men nödvändigt..

image573

videon till kevin michaels andra & nya singel har
kommit ut.
so damn cute!
låten får mig att tänka på oss P.


                  If I could I would pick up the pieces 
                          of your broken heart and put them back togheter
                                                             

kevin michael - ain't got you

3 kommentarer

Mia

11 Feb 2008 12:14

Jo, jag är rätt korkad...ett korkat kaos känns det som. Men finns säkert nått jag ska lära mig av det här med...vi ska iaf ses imorgon eller på onsdag, lär behövas.Jag vet att du finns där gumman, är så himla skönt att veta.
Jag finns här för dig också, alltid!!

Mia

11 Feb 2008 18:08

men jag känner mig korkad haha, men jag vet att det inte va så du mena såklart:) Men när jag inte kan bestämma mig så känner jag mig bara sån. Jag vill ha svart eller vitt du vet, gillar inte gråzoner så mkt=)
Klart jag ringer:) Men kan vi ses i veckan =)?

Mia

12 Feb 2008 14:49

jag har ingen aning om om vi ska ses idag eller imorgon eller när=) Men kommer han imorgon så kommer han nog efter att snuttan lagt sig gissar jag, så vi kan nog ses innan=)Men jag kan höra av mig när jag vet mera=)

Kommentera

Publiceras ej