I'm Stuck In Your Elevator

2kommentarer

lördag!
fan, vad kul.. kanske blir fest ikväll
eller lite mys & god mat.. yeah!
eller inte.
svordom.
okej, nu skiter jag i om jag låter som en bitterfitta
men efter att ha varit magsjuk sen i tisdagsnatt
så får jag vara det.
jag är trött på att ligga i sängen & inte göra ett
piss. TRÖTT!
jag hoppas så inåt helvete på att mami kan komma
förbi med lite nyponsoppa sen.
annars vet jag inte vad jag gör! min kropp behöver
få i sig något mer utöver det sockervatten med
lite salt i som jag dricker.

nyponsoppa - fy fan vad jag vill ha dig!  


för att se det från den ljusa sidan så har jag
inte spytt eller mått illa sen igår eftermiddag/kväll.
Y-E-A-H-!
& med lite nyponsoppa i magen så tror jag att det
här kommer bli bra snart!

2 kommentarer

Mia

02 Feb 2008 10:20

Men oj gumman...det borde ju ge med sig snart. Läskigt om du inte blir bättre...då får du ju nästan ta dig till läkaren eller nått ju!
Massa kramar!!!

Mia

02 Feb 2008 10:52

=)nej jag hoppas verkligen att du inte är dödssjuk..=)
Snällt av lillebror att komma med nyponsoppa=)

Jo jag är frisk...blev jag rätt fort.:P

Nu är det du som blir frisk Jenny!!:)

Kommentera

Publiceras ej