In My Heart I Believe..

2kommentarer

gårdagen gick i samtalets tecken.
först var P här & vi prata om.. allt.
jag hade frågor. han hade svar.
den sista pusselbiten föll på plats.
avslut.
jag tror inte P vet hur mycket jag
uppskattar det.
ovärderligt.
jag behövde det, & trots att det måste
ha varit oerhört jobbigt för honom så tog
han mod till sig & kom hit ändå.
jag beundrar honom för det..

efter att P gått hem kom Jeanette över.
vi satt & prata till 01.
hon går ju igenom en nästintill identisk
situation så det är skönt att prata med henne
om allt för hon ger mig hela tiden nya perspektiv
kring situationen.
vi får se vad som händer..
det är så mycket som far runt i mitt huvud just nu.
men för att göra en lång historia kort - hon hejjar på P!


idag blir det en runda på stan.
jag vet, jag ska bege mig ut!
efter 4 dagar inomhus.
detta borde ju firas.
funderar på att köpa mig en såndär
liten istanbul kebab för 13 kr.
de är ju så goda!
får se... mmm, min aptit börjar
onekligen komma tillbaka känner jag.
det high-five'ar vi på!

jag absolut love love love den här låten.
tyvärr finns det ju bara ett snippet ute än så
länge.
surt.
anyhow, den är så vacker att jag blir labil.
jag vill gråta & kramas om vartannat.
underbart!


usher - movin' mountains (snippet)

2 kommentarer

Jeanette

04 Feb 2008 10:17

Invändning, jag håller på dig honey. =D Men sen kommer nog P.. =P Nu staden!

Josefine

05 Feb 2008 20:02

Jag håller på er;) puss på dej

Kommentera

Publiceras ej