She Got It

2kommentarer

lördag.

helvete vad jag svulla igår.
mat, fika & godis.
jag & Mia satt & prata killbekymmer i
timtal.
& det kan allt behövas ibland.
vännen, jag vet att tiderna är svåra men
allt kommer att lösa sig i sinom tid.
glöm inte bort dig själv mitt i all röra bara.
all min kärlek till dig.

bion var... hmm, bra.
inte alls så hemsk & skrämmande som jag
trodde... men den var bra i alla fall.
helt klart sevärd.
efter bion var P här en stund. jag låg mest & yra i
soffan medan han försökte hålla minen & masken
uppe om att han förstod hälften av vad jag sa.
(note: he didn't)
what can I say, he has the look and I have the brain!



kväller snart.
niiiiice!
det är trevligt sällskap, alkoholhaltig dryck,
bra musik & en jävla massa dans som gäller.
yeah!

hope you have a good one!

2 kommentarer

J

09 Feb 2008 21:52

jaså cloverfield den vill jag se,

Mia

09 Feb 2008 22:54

Jo det var precis det jag behöve igår, prata massor=) Så glad att jag har dig som vän gumman, *Krama*
Jag vet va jag vill, jag vill ha honom. Men det är så svårt när det hela inte beror på mig utan på saker han måste jobba med. Jag kommer inte vänta i evigheter, men det vet han nog.
Jag ska fråga honom om han iaf har en aning om åt vilket håll han vill, svaret på den frågan kommer betyda mkt för hur jag kommer förhålla mig till det här...

Hoppas att du har riktigt roligt ikväll:)
Kärlek!!

Kommentera

Publiceras ej